Τα top 10 μυστικά της επιτυχημένης προπόνησης. - Συμβουλές αγορών Buyeasy

 

Το να αποκτήσει κανείς καλή φυσική κατάσταση μπορεί να αποδειχθεί πρόκληση. Άλλωστε, για τους περισσότερους από εμάς είναι δύσκολο απλά και μόνο να αποφασίσουμε να σηκωθούμε από τον καναπέ. Ποιο είναι λοιπόν το μυστικό αυτών που έχουν καταφέρει να κάνουν την άσκηση τρόπο ζωής;

 

1. Να είστε συνεπείς.
Δεν χρειάζεται να είστε γρήγοροι. Φροντίστε όμως να είστε συνεπείς και επίμονοι. Η διαφορά ανάμεσα σε αυτούς που πετυχαίνουν το σκοπό τους και σε εκείνους που αποτυγχάνουν είναι ότι οι πρώτοι παραμένουν πιστοί στο πρόγραμμα προπόνησής τους και δεν παραλείπουν ούτε μια μέρα.

 

 

2. Ακολουθήστε ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα άσκησης.
Σε έρευνα που διεξήγαγε πρόσφατα το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης, 1000 πιστοποιημένοι personal trainers ρωτήθηκαν για τις καλύτερες τεχνικές προκειμένου κανείς να αποκτήσει καλή φυσική κατάσταση. Οι τρεις κορυφαίες προτάσεις τους ήταν οι εξής:
Aσκήσεις ενδυνάμωσης: Ακόμη και 20 λεπτά την ημέρα δύο φορές την εβδομάδα θα βοηθήσουν στην τόνωση όλου του σώματος.
Διαλειμματική άσκηση: Στην πιο βασική μορφή της, η διαλειμματική άσκηση μπορεί να περιλαμβάνει περπάτημα για 2 λεπτά, τρέξιμο για άλλα δύο και εναλλαγές αυτού του μοτίβο καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πρόκειται για έναν εξαιρετικά αποδοτικό και παραγωγικό τρόπο άσκησης
Αυξημένη καρδιαγγειακή / αερόβια άσκηση: Οι ειδικοί προτείνουν τουλάχιστον 60 λεπτά (ή και περισσότερο) ήπιας ή μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα όπως περπάτημα, τρέξιμο ή χορό.

 

3. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους
Μην εξουθενώνεστε προσπαθώντας να πετύχετε την τελειότητα ή στόχους που αντικειμενικά δεν μπορούν να επιτευχθούν. Αντ’ αυτού επικεντρωθείτε στο να αναπτύξετε υγιείς συμπεριφορές και συνήθειες.

 

 

4. Αξιοποιήστε έναν φίλο.
Βρείτε έναν φίλο ή συγγενή του οποίου απολαμβάνετε την παρέα και ο οποίος θέλει σαν κι εσάς να αναπτύξει έναν πιο υγιή τρόπο ζωής. Φροντίστε να ασκείστε μαζί. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον αλλά και να ενδυναμώνετε περαιτέρω την σχέση σας.

 

 

5. Φροντίστε το πρόγραμμα της προπόνησής σας να ταιριάζει στη ζωή σας.
Για να πετύχετε μια καλή φυσική κατάσταση, δε χρειάζεται απαραίτητα να έχετε και χρόνο για να πάτε στο γυμναστήριο.
Αρκεί λίγος χώρος στο σπίτι σας τον οποίο μπορείτε να αξιοποιήσετε προκειμένου να κάνετε ασκήσεις εδάφους στοχεύοντας σε συγκεκριμένες περιοχές όπως στους γλουτούς, τους μηρούς, το στήθος και τα χέρια. Αρχίστε με 10-12 επαναλήψεις και καθώς προχωράτε αυξήστε τόσο τις επαναλήψεις όσο και την ένταση των ασκήσεων.

 

6. Να είστε χαρούμενοι
Φροντίστε να διαλέξετε μια δραστηριότητα που πραγματικά απολαμβάνετε. Μπορείτε να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση με πολλές διαφορετικές μορφές άσκησης και μέσα από μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων.
Και μην ξεχάσετε να διαλέξετε κάτι βολικό. Η αναρρίχηση μπορεί να αποτελεί μια εκπληκτική μορφή άσκησης, ωστόσο αν ζείτε σε πόλη, δεν είναι κάτι που θα μπορείτε να κάνετε καθημερινά

 

7. Παρακολουθήστε το ρολόι
Και όταν λέμε ρολόι εννοούμε το βιολογικό σας ρολόι. Προσπαθείστε να ασκείστε την ώρα εκείνη της ημέρας που αισθάνεστε ότι έχετε την περισσότερη ενέργεια. Αν είστε πρωϊνός τύπος, προγραμματείστε την προπόνησή σας νωρίς το πρωί. Αν αισθάνεστε πιο δραστήριος καθώς η μέρα προχωρά, προγραμματίστε τις δραστηριότητές σας το απόγευμα ή νωρίς το βράδυ.

 

8. Ακούστε τους επαγγελματίες
Ειδικά αν δεν έχετε προηγούμενη εμπειρία, καλό είναι να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία γυμναστή προκειμένου να καθορίσει το είδος της άσκησης που έχετε ανάγκη περισσότερο.

 

9. Εμπνευστείτε.
Το fitness είναι κατάσταση μυαλού. Ένας από τους τρόπους προκειμένου να διατηρήσετε το κίνητρό σας είναι να διαβάζετε ιστοσελίδες ή blogs που δείχνουν ανθρώπους που κατάφεραν να αλλάξουν συνήθειες και να πετύχουν ένα διαφορετικό πιο υγιή τρόπο ζωής.

 

10. Να έχετε υπομονή
Τέλος, να θυμάστε ότι ακόμη κι αν ακολουθήσετε όλες τις παραπάνω συμβουλές, θα υπάρξουν σκαμπανεβάσματα, αντιξοότητες αλλά και νίκες. Απλά φροντίστε να είστε υπομονετικοί και μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια.

 

#buyeasy.gr

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies.